جا لقمه ای

کیف جا لقمه ای همراه

کیف جا لقمه ای همراه

یک کیف دو لایه قابل شستشو برای بردن انواع لقمه و خوراکی به محل کار، مدرسه یا دانشگاه

کیف تغذیه و صبحانه کودکان

کیف تغذیه و صبحانه کودکان یک محصول عالی و جالب است که می توان به آن سفره همراه نیز گفت. این کیف دو ست داشتنی دارای لایه داخلی از جنس سفره و لایه بیرونی از جنس پارچه می باشد. نان، خوراکی و صبحانه ای که در داخل این کیف قرار می گیرد برای مدت طولانی تازه می میاند.

 

 

 

 

 

 

وقتی زیپ این کیف را کامل باز نمایید تبدیل به یک سفره گرد با قطر 25 سانتی متر می شود که می توانید تغذیه خود را روی همان میل نموده و از ریختن خرده ریز جلوگیری نمایید. از این کیف برای همه افراد در هر سن و جنسیتی می توان استفاده نمود.

 

 

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید کلیک کنید

 اطلاعات بیشتر و خرید

پذیرش سفارش به صورت عمده و تکی از سراسر ایران

 

 

 

جا لقمه ای تک سبد یک کالای بی نظیر و عالی برای بردن لقمه و میان وعده به مدرسه، محل کار، اداره و کمپینگ می باشد که دارای ساختار ساده و در عین حال بسیار کار آمد است.

 

 

 

 

این جا لقمه ای دو لایه ای بوده  که لایه بیرونی از جنس پارچه و لایه داخلی از سفره می باشد. وجود این دو لایه باعث می شود که نان داخل آن خشک نشده و در عین حال هیچ کثیفی و نا منظمی در وسایل داخل کیف شما پیش نیاد. محصول به صورت یک دایره با قطر 25 سانتی متر است و زمانی که زیپ آن را ببندید به یک نیم دایره تبدیل می شود. وقتی می خواهید لقمه خود را میل نمایید، این جا لقمه ای را کاملا باز نمایید و همانند یک سفره از آن استفاده نمایید تا از پخش شدن خرده های نان و خوراکی ها جلوگیری نمایید.

 

 

 

 

یکی دیگر از مزایای مهم این محصول دوست دار محیط زیست بودن است که از استفاده هر روزه و بی رویه از پاکت های پلاستیکی پیشگیری می نماید. این جا لقمه ای می تواند هدیه یا هدیه تبلیغاتی عالی برای دانش آموزان، همکاران، شاگردان، کارمندان و ... باشد. امکان چاپ لوگوی دلخواه شما بر روی کیف در صورت سفارش عمده امکان پذیر است.

 

 

 

 

 

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید کلیک کنید

 اطلاعات بیشتر و خرید

پذیرش سفارش به صورت عمده و تکی از سراسر ایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی